Doktorum tüm tahlilleri istedi. Gebelikte. Baktır dedi. İlacı bıraktirmıstı çünkü.
İnşallah güzel hayırlı sonuclarla dönmek nasip olur. Amin
BENİM PAYLAŞIM LARİMDAN RAHATSİZ OLANLAR OKUMAK VE YORUM YAPMAK ZORUNDA DEĞİLSİNİZ. MUTLU HUZURLU BEREKETLİ GECELER
Rabbim hayırlısını versin, en kisa zamanda mujdeli haber alman dileğiyle canım
1,512,676 soru
24,672,187 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın