Dün yaptım bende fazla masraf etmeden hatıra için çünkü pandemiden dolayıda kimse olmadığı için
Evet ben yapmıştım canim dur fotosunu atayim.sadce anneanne babaanne vardi
1,512,234 soru
24,666,637 cevap
367,027 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın