Dün yaptım bende fazla masraf etmeden hatıra için çünkü pandemiden dolayıda kimse olmadığı için
Evet ben yapmıştım canim dur fotosunu atayim.sadce anneanne babaanne vardi
1,512,149 soru
24,665,533 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın