Dün yaptım bende fazla masraf etmeden hatıra için çünkü pandemiden dolayıda kimse olmadığı için
Evet ben yapmıştım canim dur fotosunu atayim.sadce anneanne babaanne vardi
1,512,225 soru
24,666,514 cevap
367,013 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın