Hepinize iyi geceler, nöbete devam :d
Peki bu bebe uyur mu
Ayy güneşte 3 gun boyle yaptı ya 4te falan uyudk sukur masallah deyim 2 gundur uyuyo darısı kerem kardesimize
Ben uyurum ama bu bebe uyumaz anası.
Biz sabah mesaisine başladık bile
1,512,253 soru
24,666,826 cevap
367,042 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın