Kocişi işe yolladım oğluşum uyuyor uyanmasını bekliyorum annemlere kahvaltıya gideceğiz Kış temizliğimi bitirdim koltuklar silinecek tek 1 günlük mola verdim kendime
Buda benm balım
ççay keyfisi kocacım merkeze gitti benim gözüm yemedi soğuk diye evdeyim
Ev işlerini geceden hallettim kahvaltı yapıyorum:))
Uyandım böy
le tavanı izliyorum bir saattir
Ben uyutmaya çalışıyorum ))
Bende balkonda yım sabah kahvesini içerken hava alıyorum
1,512,174 soru
24,665,886 cevap
366,974 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın