biz eşimle cocukluk aşkıyız 7 senelik, en sonunda evlendik 21 yasindaydim. şuan 23 üm. hic pişman degilim hatta eşim bazen derki keske 16 yaşinda evlenseydik..
1,512,486 soru
24,669,900 cevap
367,198 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın