Arkadaşlar a101 e bebek küveti kovası maşrafı felan gelecekmis iki üç ay öncede gelmis nasil sizce plastigi felan alan var mi varsa memnun mu aceba?
Pembesini almıştım plastiği falan iyi kullanışlı ama benim banyo küçük olduğu için pek kullanamadım öyle duruyor dolap üstünde
Ben daha önce aldım oluyor baya ama sade renk olanlardan. Benim aldığım baya büyüktü. File olmuyordu.
1,512,559 soru
24,670,805 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın