Kızlar oğluşum için yaptım nasıl olmuş sizce ) aşk ile şevk ile yaptım vallahi ) isteyen olursa yapabilirim
Güle güle kullan canım çok güzel olmuş
bende gorumcemin ogluna yaptım.inşallah kendi çocuğum olunca da yaparım
Cok hoş emegine saglik
1,512,529 soru
24,670,385 cevap
367,219 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın