0 oy
710 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (30 puan) tarafından

Arkadaşlar eşimle şimarirken eşim yuzerime düşünçe karnimi bastirdi apandisiten hamiliqtliyim  ve sezerqndan orayi aciti bir şey olur mu korkuyorum dikiş falan açilmasi olmaz değil mi yeni değilim diğer hesabimin şifresini unutum o yuzden yeni hesap açtim  başina gelen varsa  

4 Cevaplar

0 oy
(34,544 puan) tarafından

Şımarırken az dikkatli şımarsaydınız :ermm:

(30 puan) tarafından
Evet biraz ağir oldu bu akşam aya haliya takishinca yuzerime düştü o sirada aya karnima uzgeldi tabi gendiside ağir olduna canin acidi
tarafından
Hahahaah
(30 puan) tarafından
Noldu kuzum güldürdüm seni galibab
tarafından
Sana gülmedim canım. Bsey olmaz merak etme sen :)
-Reklam-
0 oy
tarafından
Azerisin heralde 

İnşallah bişey olmaz 
(30 puan) tarafından
Yok bulgaristanliyim
0 oy
tarafından
Açılmamışte inşallah canım 
(30 puan) tarafından
Bende ondan korkuyorum aslinda okadar fazla arim sizim yok ama
0 oy
tarafından
Yavaş simarin canım , bir iki güne geçer belki geçmiş olsun .
(30 puan) tarafından
Inşallla  korkudan uyku bile tuymuyor  bu kovid yuzunden hastanelere bile almiyolar
tarafından
Evet inşallah bir şey yoktur canım dikkat et yine de

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 459 göst.
16 Nisan 2024 Aile & Aşk kategorisinde Zehra800 (1,106 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 320 göst.
13 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde gamzekusdemir (537 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 237 göst.
0 oy
9 cevap 474 göst.
21 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Sevo_sevo (360 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,316 cevap

367,392 kullanıcı

...