0 oy
367 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar 1.5 yıldır vardı sürekli ağrı yapıyordu kanama yapıyordu meğer tam yerine oturmamış şimdi cikartirirdim hiç bişey anlamadım bile korkulcak kadar değilmiş çok şükür 

5 Cevaplar

0 oy
(49,836 puan) tarafından
Bende bunu sevmiyorum yaa 3 aylik igne oluyodum oda.kaldirilmis ole kalakaldim.zaten bana takmazlar rahim.agzi yaram ve iltihabim var ne kullancagimi sasirttim yasmin var ama.50 tl.fiyat cok pahali yaa
tarafından
Yasmin emzirirken kullanılmıyor dmi
(49,836 puan) tarafından
Yok canim olmuyo
(622 puan) tarafından
Ayyy inanmıyorum 3 aylık iğne kaldırıldı mı ne zaman kalktı
(49,836 puan) tarafından
Dis ulkeden geliyomus virus artinca gene alimi kesmisler 20.eczaneye sorduk yok.bulamiyom 1 ay once kalkmis
(34,545 puan) tarafından
Abowww derya napacn peki
(33,511 puan) tarafından
Cerazette kullan 46 TL :D emzirenler için
(49,836 puan) tarafından
Hap kullancam baslicam mecbur
(49,836 puan) tarafından
Ya o yada yasmin artik
(622 puan) tarafından
Yasmin bide yazz ikisi emzirirken kullanılıyor mu geçen bizim ebemiz dedi bebeğin 7 aylık olmuş kullanabilirsin dedi ama insan tereddütte kalıyor
(33,511 puan) tarafından
Yasemin kullanılmıyor cerazette kullanılıyor
(49,836 puan) tarafından
Hemsire bana cogunlukla yemek yedigi icin 1 yasina kadarda yakin oldugu icin kullanabilirsin dedi
(622 puan) tarafından
Hiram Aras hangi hapı kullanıyosun
(49,836 puan) tarafından
Daha baslamadim kiz adeti bekliyom
-Reklam-
0 oy
tarafından

Evet sanci veriyormus iyi yapmissin

0 oy
tarafından

Hımmm :(

              

0 oy
tarafından
Geçmiş olsun canım iyi yapmışsın 
0 oy
tarafından
Tam oturmamissa nasil korudu peki kuzum

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,225 soru

24,666,514 cevap

367,013 kullanıcı

...