Yıllar önce ne anne ne babam vardı k
kizgin olduğum bizi yurda verdi diye isyan ettiğim bı halam vardı yapayalnız gelin oldum gittim ama çok şükür güzel bı aileye sahip oldum :)) 11sene önce ben
Buda 32yasindaki ben dünyalar tatlısı kızım
Benim de 9 sene oldu valla daha yeni 20 aylık
Buda oğlum gözümün nuru
1,512,452 soru
24,669,314 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın