Kızlar sizde de doğum hediyesi var mı-Alışveriş-Hediye
551 göst.
(14 puan) tarafından

Ben henüz doğum yapmadım ama bizimkiler doğum yapana altın alırlar sizde ne gibi şeyler var :)

12 Cevaplar

0 oy
(272 puan) tarafından

Bizdede oyle canim anneler babalar genelde altin yaparlar

(14 puan) tarafından
Genelde böyle oluyor galiba :)
0 oy
(246 puan) tarafından
Bana herkes çiçek getirdi eşim de özel bir hediye almadı ama zaten gücenmedim alsa hoşuma giderdi tabii de :)
(14 puan) tarafından
Yok canım bende altın da değilim çocuğuma hayır dua etse bile yeter :)
(246 puan) tarafından
Zaten mevlütte getirdikleri için kimse 2 kere hediye almak istemiyor sanırım. Kimisinde dediğiniz gibi adet oluyor illa doğumda takılır.
0 oy
tarafından

anane ve babanne bilezik amcaları küçük altin takti halam küpe aldi canim

(179 puan) tarafından
Ne güzel bizimkinin banane dede amca hicbi sey almaz ne varsa benim kendi ailemde var annem yani ananesi altın künye diğer benim akrabalarım çeyrek takacak eşim tarafı hiçbir şey takmaz düğünde de takmadilar
0 oy
tarafından

Bizde annemler abim filan tam altın takacaklar. Kayınvalidemleri bilmiyorum ilk bebeğim olacak ne takacakları hakkında bi fikrim yok :) bikaç yakın arkadaşım dedem halam filan da muhtemelen çeyrek altın takarlar diye düşünüyorum. Genelde öyle takarız. Kalan grup kıyafet alır görmeye gelince yada cüzi miktarlarda para takarlar yakınlık seviyesine göre 50 lira 100 lira vs :) 

0 oy
(1,747 puan) tarafından

Kaynanam eltime osmanlıntugralı kolye sözü vermiş bebek 6 aylık oldu hala alcak. Doğurana alcam dedi ama üst iste çok düğün yaptı imkanı olmadı ama alcak. Eşimdende ıphone 7 istitorum pda doğumda sirpriz yapabilirim diyo. Pek sürpriz olmayacak ama olsun :)

0 oy
(816 puan) tarafından

Biz memlekete gidip geldik de herkes bi hediyeler altınlar paralar verdi fln bi alışamadım gitti alırken utanıyorum.

0 oy
tarafından

Annem altin alacak dün söyledi başka da kimseden beklemiyorum :D

0 oy
(162 puan) tarafından

Çok istedigim bir yuzuk var ama 6 7 bin civari fiyatı gönlüm ona kayıyor ama o kadar parayida yüzüğe versin istemiyorum. Bir yandan da ilk dogum acaba izin versem mi diyorum çok kararsizm o paraya bebeğime bir suru sey yaparm diye kafam karışıyor :)

tarafından
Pirlanta mi canim? Sen bilirsin yine de onun yerine 30 gram bilezik alsan yarin obur gun bozunca deger kaubetmeszsin en azindan
(162 puan) tarafından
Evet canm pırlanta bende calisiyorum para kazanmak zor biliyorum eşimin hediyeside olsa kiyamiyorum bende once bilezik diye dusundum bozdurma kismini ama manevi anlami olcak diye de bozdurcagm birsey istemedim öylece kaldim çalışcaz diye birbirimizi zor görüyoruz yani gidip bir yüzüğe vermesine gönlüm razi gelmiyor bu da hormonlarla mi alakali acaba :)))
0 oy
(7,407 puan) tarafından
Kayınvalidem bilezik alıcak annem künye yaptırıcak eşimden de pırlanta bileklik istedim :) kardeşler de altın takarlar 
0 oy
(6,975 puan) tarafından

Kimseden bir beklentim olmadi 6 yil once ilk doğumum oldu ben çocuğu aile olmak için yaptim sonucta.kayincalidem burma bilezik takmıştı cocuguma kunye taktılar annem babam yarim altin taktı ablam kardesim 100 er dolar takmislardi akrabalar dan da ceyrek para gelmişti. 2.ye 34 haftalik hamileyim dün ablam agzindan kacirdi kardesim ile bana kolye ve küpe takim almışlar. Kayinvalidem de Eşim e demiş bebeğe cumhuriyet aldik asliya da yüzük yaptırıyoruz diye ama gerek yok benim için sevgileri yeter hepsinin


0 oy
(560 puan) tarafından

Hala amca altin cegrek yada yarim annemler besigini alacak insallah ablamlarda cegrek buyuk ihtimal ama kaynanam ne takar hic kestiremiyorum belkimde takmaz :))) diger akrabalarda kiyafet para vs 

0 oy
(180 puan) tarafından

Çeyrek takarlar bizde de 

İlgili sorular

4 cevap 154 göst.
23, Ekim, 2019 papatyambenim06 (58 puan) tarafından soruldu
8 cevap 69 göst.
18, Aralık, 2020 Humaninannesi (308 puan) tarafından soruldu
3 cevap 54 göst.
14, Aralık, 2020 Serap2020. (140 puan) tarafından soruldu
31 cevap 446 göst.

150,517 soru

3,764,270 cevap

11,202 kullanıcı

...