ben kestim kenarlrını da elinde kıvırıp diktim canım. .
Bende senin gibi makineye sigdiramadim kestim hep tuy tuy dokuldu sonunda çöp oldu kesme yikattir kaldir kullanmiyosan
1,512,241 soru
24,666,712 cevap
367,038 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın