Benim ki bunu yazmış :-) diğer postada atmıştım
Ben adama güzel güzel cuma mesaji attim adam bana 250 lira lara atmış hesabima. Haşlık olarak onun dekontu cevap olarak
Benimki insaflarda bugün
Ben atamam bir yerlerini kaldırmaya gerek yok
Arada atmak lazım aslın böyle afilli mesajları
Pffff kavgalı olmasaydım bende atardım
Benim odunda bunu yollamış
1,512,248 soru
24,666,778 cevap
367,041 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın