Kızlar 3-4 kere aloe vera aldım az sula dediler az suladım olmadı. Kurur öyle 3 günde bir sula dediler suladim gene olmadı yani anliyacaginiz kaç kere aldım çöp oldu. Ablamin var habire büyüyüp yavru veriyo ben kaç kere aldım olmuyor. Püf noktasını bilen soylesin lutfen ya
2 haftada 1 suluyorum yerini sevmesi çok önemli
Ben de merak ettim
1,512,701 soru
24,672,741 cevap
367,358 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın