Hay ben o çinlilerin.....
Aşıyı bilmemde. Bu konu iyice darladi
Ben hiç güvenmiyorum o asiya sonuçta çinden geliyor diyenler
Bebeklerimizin asisida amerikadan geliyor
Tahminimce zorunlu hale gelecek .aynı bebeklerin olduğu gibi .
1,512,473 soru
24,669,595 cevap
367,184 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın