Kizlar ben 8 senelik evliyim ve ilk başlarda eşimle çok kavgalarımız.oldu 2 defababamın evine gittim eşim beni aldattı şiddet var di ne aklınıza gelirse bu 6 buçuk 7 sene sürdü enson icmisti kendini kaybetti şiddet uyguladı ve sonra pisman oldu benden ozur diledi.tovme etti namaza başladı allah kısmet ederse şubatta umreye gidecek 2 sene oldu iyiyiz ama ben normalde de kinciyim bana yaptıklarını söylediklerini yaşadıklarımızı unutamıyorum güvenemiyorum hep bir süperle bakıyorum bunu nasıl atlatabilirim
Psikolojik destek alabilirsinz
Yaşadıkların evet baya uzun sürmüş ve kötü şeyler yasamissin.
Ama eşin pişman olmuş namaza başlamış ve umreye gidicek diyosn. Bence cahiliigine ver geçmişi boşver bu anın tadını yasa. Yıllardır çektin belki ama Allah yüzüne gülmüş daha ne istiyorsun kuzum . Sende dua et ki Allah doğru yoldan ayırmasın ...
Atlatma unutma da unutturma da. Basina kakar gbi degil ama yeri geldiginde utanmayi bilsin. Valla Rabbimin merhametinden bagislayiciligndan sual olunmaz. Lakin ben unutamam. Affetmek ayri sineye cekmek ayri unutmak cok daha ayri.
onca yıl kötü şeyler yaşamışsınız sonuçta bu haline güvenmek de bayağı bir zaman alacaktır. bir daha tekrarlanmaz umarım yaşadıklarınız.
Adam tövbe etmis pişman olmuş sende affetmişsin kac kere adam dogru yolu da bulmus ne güzel iste sen geriye bakma canim bundan sonrasi önemli olan.
1,512,301 soru
24,667,400 cevap
367,063 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın