yaşadığımız yerde çok pahalı ya geliyordu foto çıkarmak int tesadüf gördüm 250 adet fotoyu kargo dahil 110 tl ye çıkardılar 16 sında sipariş verdim bugün sabah geldi .kalitesi netliği de çok güzel kalın malzeme çok beğendim ❤ yine sipariş edicem bebisimin büyüyene kadar her anını çekmek istiyorum büyüyünce hatıra olsun görsün istiyorum
1,512,438 soru
24,669,161 cevap
367,160 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın