13 yaşından beri kapalıyım
Kendimi bildim bileli kapaliyim.yani 5.sinif bitti kapandim.tercihim olmadi iyikide kapnmisim ozamn.belki sonradan zorlanirdim.
Kapalıydım evlendım yıne kapalıyım
1,512,296 soru
24,667,272 cevap
367,059 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın