Selmaa gelsin versin sana
Tatlım ben ustası :)) son postlarımda var fotosu tarıfı
Ama fırın tercıh etmiyorum ben
Kuru oluyor
Tavada yaptım Çok yumuşak güzel oldu
Tavaya koyma püf noktası
Hamuru aç yağlı kağıdın varsa unla hamuru üstüne koy ve harcını koy tavaya öyle bırak daha rahat
1,512,747 soru
24,673,323 cevap
367,392 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın