Normalde yaz gunun de bile usurdum ben bu sene hamilelikten yanıyorum ama esini anlıyorum usumesı tuhafıma gitmedi bende ouleyımdır
Kansızlıkmı var acaba ondan olabilir benim kaynımda var dizleri hep üzür nereye gitse bi battaniye ister bende ameliyattan sonra öyle aldun belden aşağısı çok üşür yukarısı sıcaktan pişer
Üşüyor muay ben yarım saate eriyeceğim
1,512,182 soru
24,666,006 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın