0 oy
709 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Kızlar görümcem 2 ay önce doğum yaptı   kaynanam yanınagiti eşim para vermişti kaynanma sonra telde konuşunca da o parayı yeğenime tak dedi neyse şimdi de görümce bize geldi bnm şimdi bı hediye almam lazım mı bebeğe aslında almak istiyorum da dışarı çıkamıyorum napayım sizce ayıp olurmu bişe almasam

26 Cevaplar

0 oy
(12,191 puan) tarafından

Bence Alsan güzel olur canım ufak bir şey

-Reklam-
0 oy
(2,265 puan) tarafından
Ayıp olmaz ama alırsan hoş olur
0 oy
(712 puan) tarafından
Al bence hem o da onu düşünüp aldığın için sevinir küçük bir şey de olsa insanın düşünmesi yetiyor
0 oy
tarafından
Canım bebek ilk defa bir eve gidince ev sahibi para verir veya hediye böyle adet var
0 oy
(83 puan) tarafından
Almak iyi olur ama maalesef gezip alamıyoruz öyle pis bir dönem
0 oy
(287 puan) tarafından
Ayip olmaz bnce ama abisi para vermis sizde yengesi olarak bebgine guzel bi kiyafet alsaniz da iyi olur gibi :)) 

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 617 göst.
2 Mart 2021 Aile & Aşk kategorisinde Nazli566 (513 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 146 göst.
10 Mayıs 2026 Alışveriş-Hediye kategorisinde Mami (783 puan) tarafından soruldu
0 oy
36 cevap 1,693 göst.
22 Eylül 2022 Aile & Aşk kategorisinde aymira korkmaz (269 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 545 göst.
29 Ekim 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Oylesinekimsee (393 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,745 soru

24,673,153 cevap

367,379 kullanıcı

...