0 oy
493 göst.
Diğer kategorisinde (405 puan) tarafından
Kızlar yıkarken tırnağım kızımın gözüne girdi uzunduda biraz kesemedim son zamanda ağlamadı şişlikte yok şuan çok şükür ama korktum bi şey olsa acısa ağlardı demi Allah korusun zarar vermişmiyimdir 

6 Cevaplar

0 oy
(405 puan) tarafından
????????????? 
-Reklam-
0 oy
(65,019 puan) tarafından
gecmis olsun canim kizarmistir beyaz yeri sadece gecer
(405 puan) tarafından
Ay kör falan yapmaz demi Allah korusun çok korktum
(65,019 puan) tarafından
sanmam canim cokmu kotu oldu ki
0 oy
(205 puan) tarafından
Kizariklik varmi ona dikkat edin cunku korneada cizik olabilir.. 
0 oy
(301 puan) tarafından
Benimde gece parmağım girdi o zaman koronaydık  kızardı baya hemen doktoruna foto attım gözbebeği o siyah yeri dağılmazsa yuvarlak duruyorsa sıkıntı yok dedi onu takip ey canım 
0 oy
tarafından
Canım biraz kızarır falan da gecer suyla yika biraz gözünü 
0 oy
(489 puan) tarafından
Bı şey olmaz inşaallah. Ben tırnaklarım azıcık uzayınca kesiyorum hemen. Çocuklar için sıkıntı yani

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 304 göst.
7 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Abcdefkjlmn (270 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 439 göst.
+2 oy
9 cevap 710 göst.
0 oy
2 cevap 807 göst.
14 Kasım 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Arvenliyaaa (396 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,713 soru

24,672,878 cevap

367,367 kullanıcı

...