0 oy
265 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Oğlum 5 gün sonra 2 yaşına girecek teyzeleri sessiz sedasız çekirdek ailemizle kutlayacağız kutlama derken pastasını keseceğiz ama güzel resimler çekmek istiyorum resim konusunda oldukça kötüyüm nasıl çekimler yapmalıyım bana biraz yardımcı olur musunuz 

1 cevap

0 oy
(4,852 puan) tarafından
iPhone telefon varsa onunla Çek gerisi yalan iPhone her türlü güzel çıkarıyor gercekci duruyor
tarafından
Var canım diğer telefonum iphone  nasıl bit ortam hazırlamalıyım peki
(4,852 puan) tarafından
Işığı güzel ayarlayabilirsin doğrusu doğum günü olayı hakkında hiç fikrim yok ama yakın çekimleri eklemeyi unutma güldüğü zaman babasınin kucagindayken eğlendiği zamanlar ikisini yakından çek. Görümcem oğlumu iPhone ile böyle çeker harika pozları vqr
tarafından
Tamam canım teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 823 göst.
25 Ekim 2020 Aile & Aşk kategorisinde Nihalinannesi (1,235 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 151 göst.
3 Eylül 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde Keklik (2,441 puan) tarafından soruldu
+4 oy
16 cevap 830 göst.
8 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Huzurum91 (15,585 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 379 göst.
22 Şubat 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Masel (1,281 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,638 soru

24,671,632 cevap

367,289 kullanıcı

...