Kizlar 4 kat kek koydum içinde muzlu kakaolu pasta kreması koydum . Nasıl olmuş ben çok beğendim .
Çok güzel olmuş ellerine sağlık cnmmm
Çok güzel olmuş valla
Ellerine sağlık canım
Waaeewwwe muhtesemmm
1,512,818 soru
24,674,262 cevap
367,442 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın