Üçüncü oluşum çok kötü bi şey ya. Sabahtan beri ağrıyor. Sağdım sürekli, hafifledi ağrısı. Üşüyorum ateşim yükseldi, uyanınca geçer inşallah. İyi geceler kızlar
On6 bir ben bir Allah bili bilir sanki grip gibi titreme oluyo parol al çok geçmiş olsun
1,512,175 soru
24,665,913 cevap
366,975 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın