0 oy
481 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (420 puan) tarafından
mrb kizkar benim eşim eli açik fazla harcama yapiyor yani biliyorum ne aldiğini  soyler parayi buna ldim şnu aldim ama işte avir zifir şeyler? ne yapmaliyim onun duzeltmek için eşi boyle olan varmi 

14 Cevaplar

+1 oy
(1,519 puan) tarafından
Biraz zor düzelir canm anca sıkışirsa 
-Reklam-
+1 oy
(7,118 puan) tarafından
Gereksiz yere harcama yapmayız. Konu kızlarım ve ben olunca parayı falan hiç düşünmez. Eşini duzeltemezsin canım. Senin isteklerini yerine getiriyorsa boşver.
(420 puan) tarafından
evt valla ne istesem fazlasiyle alir ama ben diyorumki bşrazda birkitlarim
+1 oy
tarafından
Yok sadece ihtiyaç olanı alır çocuk var artık malum herşeyi ona alıyoruz sende parasını al canim ihtiyacım falan var de biriktir
(420 puan) tarafından
valla galiba oyle yapsam en iyisi
0 oy
(26 puan) tarafından
Valla huylu huyundan vaz geçmez sen kendi istediklerini de aldırmaya bak
0 oy
tarafından
Bende ilk baslarda çok takılıyordum ama sonra bıraktım ödeyemeyecek olsa almazdı . Bana eşim hep sen yaşamana bak boşver napicaksin borcu harcı ben hallediyorum zaten dedi bende bıraktım artık napiyim
0 oy
(44 puan) tarafından
İhtiyacı dışında harcama yapmaz ikimizde öyleyiz bende fuzuli harcama yapmamaya çalışıyorum sonuçta sabahtan  akşama kadar çalışıyor o parayı kazanmak için 
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Benimkide öle sinir oluyorum tutmayı bilmiyo parayı hergun çiğ köfte ya abur cubur alma diyorum ama eşim boğazına çok duskun naparsam yapım ayni
0 oy
tarafından
Benimde öyle ama kitaplara harcaması çok oluyor kendisi avukat ve kitaplar mesleğinden pahalı
0 oy
tarafından
Bnmkı de öyle malesef 

Yanı hepsını eve alır ama fazla yaa
0 oy
tarafından
Benimki de aşırı tutumlu ya arası yok bunların :)
0 oy
tarafından

Canm kimi cimri almıyor şükür et masallah de sus nazar etme bence ben burda neler okudum :ermm:

0 oy
(2,541 puan) tarafından
Öyle saçma sapan şeylere vermez ama hep boğazımıza harcar bişey diyince senin bişey in eksikmi istediğin alınmıyormu diyor alınıyor diyince e tamam o zaman sus diyor bende amaan banane diyip keyfime bakıyorum asla para konusu açmayız evde 
0 oy
tarafından
Gerketifi kadar yapar 
0 oy
tarafından
Benim eşim de öyle iş yerinde çok harcar kolaya verdiği para ayda en az 100 den fazladır 
(420 puan) tarafından
ayene oda iş yerinde bşde aliş beriş yapinca gprduğunu alir

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 1,021 göst.
16 Nisan 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
81 cevap 4,389 göst.
14 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Mavi213365 (279 puan) tarafından soruldu
+1 oy
54 cevap 2,411 göst.
20 Kasım 2021 Diğer kategorisinde Nk6517& (416 puan) tarafından soruldu
0 oy
48 cevap 1,512 göst.
3 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde mastikaa (534 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,221 soru

24,666,412 cevap

367,006 kullanıcı

...