0 oy
276 göst.
Diğer kategorisinde (60 puan) tarafından
Ve kimin basvurmasi lazm 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
SGK dan sanırım
-Reklam-
0 oy
(19,321 puan) tarafından
Sgk dan başvuruluyor. Sen yada eşin farketmez.
(60 puan) tarafından
Esim aramis doktorun basvurmasi gerekuyo demis sgk
(19,321 puan) tarafından
Doğum raporunun onaylanmasından falan mı bahsetti acaba sgk.
(60 puan) tarafından
Aynn oyle bi sey demis ama anlmadim
(19,321 puan) tarafından
Canım bu paraların verilmesi için canlı doğum yapmiş olmak gerek bunun içinde doktorun doğum raporunu onaylaması lazım. E devlete bakarsan doğum raporun oraya düşmüş olmalı.
(60 puan) tarafından
Tamam canm bakicam e devlet sifremi aliyimda

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 355 göst.
7 Ocak 2021 Kültür-Sanat kategorisinde Emor (222 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 330 göst.
15 Aralık 2021 Diğer kategorisinde elis (3,252 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 103 göst.
20 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Fadik63 (216 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 222 göst.
4 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Eymen kuşum (8,858 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,399 soru

24,668,598 cevap

367,134 kullanıcı

...