0 oy
347 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (200 puan) tarafından

151 boyundayim 72 kilo falanim diyetisyene basliyorum kizlar ay zayiflamam lazım sans dileyin bana kizlaaarr:):angel:

9 Cevaplar

0 oy
(1,800 puan) tarafından
Dilediğince olsun ☺️❤️
-Reklam-
0 oy
(187,421 puan) tarafından
Hadi insaallah 34 beden olursun
0 oy
(34,545 puan) tarafından

Hadi insAllah

0 oy
(2,573 puan) tarafından
Ozelmi diyetisyen
0 oy
(3,163 puan) tarafından
Inşallah istediğin kiloya düşersin
0 oy
(3,799 puan) tarafından
Ayy bende 5 sene önce gitmiştim diyetisyen e . Bende o zaman 70 kilo filandm boyumda 160. Diyetisyen erkekti neyse tartiya çıktım boyuma baktı dedi bu ne cok sismansin . Sonra arkadan dolabından bi liste almak için kalkti anaamm adamın göbeği masanin altinda kalmış görünmüyormus ayaga bi kalktı göbeği tişört un altindan cikmis killi killi sarkıyor.  Inan gulmemek için kendimi zor tuttum bide bana diyo sismansin diye bide bana öneride bulunuyor . adamin kendine faydasi olmamış.  :)))))))))
tarafından
:)))) ***** sey beni görse ne yapar 100 kiloyum
0 oy
tarafından
Ne diyelim cnm bilemedim kazan mübarek olsun
0 oy
tarafından
Istedigin beden ve kiloda ol insallah
0 oy
(49,836 puan) tarafından
İnşallah canim

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 389 göst.
0 oy
11 cevap 664 göst.
14 Eylül 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 867 göst.
0 oy
1 cevap 199 göst.
18 Şubat 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Tombul yanak (3,549 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,311 soru

24,667,602 cevap

367,073 kullanıcı

...