Mevsimler normale dönüyor inşallah
Sabahtan beri durmadı kar bol bol yağması ümidiyle
Ay ne güzel
Buda benden kecioren etlikten telefonum bozulmasaydi harika resimlerim olbilirdi
Maşallah güzel yağmış. Buralarda da var ama çok değil
1,512,230 soru
24,666,613 cevap
367,021 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın