Valla simdi kizimi fizige getirdim eve gidelim kahvaktimi yaoacam ben tek basimada olsam yerim hele bide acken gor beni
Tekte olsam sultanlar gbi kahvaltimi yaparm
Keşke bende tek olsam eşim 1 haftadır evde ömrümü yedi resmen
1,512,341 soru
24,667,972 cevap
367,100 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın