0 oy
3,179 göst.
Diğer kategorisinde (1,379 puan) tarafından

Arkadslar Viking Temizlik ürünlerini kullanan var mı ve de kokuları nasıl memnunmusunuz

3 Cevaplar

0 oy
(14,709 puan) tarafından

Bı kaç defa çamaşır suyunu kullandım memnun kaldım hamile kaldım bingo oksijen kullanmaya başladım tavsiye ederim

-Reklam-
0 oy
(347 puan) tarafından

İnstagramda ki temizlik sayfaları pek med ediyor merak ettim bu hafta alıp kullanacağım.

0 oy
(331 puan) tarafından

Pembe renklisini kullanıyorum çok memnunum 

(1,379 puan) tarafından
Leke çıkartıyor mu bazı yorumlar okudum ise yaramıyor diye ama ondan araştırıyorum vegan  özelliği beni cezbetti acikcasi birde a101 de gördüm renklerde can alıcı
(331 puan) tarafından
Ben lekelerde pek kullanmadım toz alırken kullanıyorum. Lekeye bi sürü şey sürüyorum hangisi işe yarıyo bilmiyom
(1,379 puan) tarafından
Tamamdır Teşekkürler

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 209 göst.
18 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde E.m.hs (514 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 360 göst.
0 oy
6 cevap 304 göst.
0 oy
20 cevap 1,009 göst.
11 Mayıs 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,363 soru

24,668,252 cevap

367,115 kullanıcı

...