0 oy
1,187 göst.
Diğer kategorisinde (162 puan) tarafından

Kızlar taşlı alyans kullaniyodum hamilelikten sonra kilolar felan derken yüzük dar gelmeye başladı bozdurup değiştirmek istiyorum ama  hangisi daha iyi olur bilemedim düşünceleriniz nedir

image

image


42 Cevaplar

+2 oy
(489 puan) tarafından
İkisi de ayrı hoş. Taşlı olan değer kaybediyor ama parası önemli değil satmam dersen ilki güzel
-Reklam-
0 oy
(1,908 puan) tarafından
Birinci benim alyansimdan:))))
0 oy
(39,733 puan) tarafından
Taşlı alyanstan çok para kırıyorlar. Taşlarını söküp tartıyorlar. En az 300 tl gibi zarar var 
0 oy
tarafından
Bırıncı canım ıkıncı tarz sevmiyorum ben 
0 oy
tarafından
Birincisi bence
0 oy
(34,545 puan) tarafından

İkinciyi tercikkkkk ederdummmm

0 oy
tarafından
İkinci ben ondan kullaniyom eşim de gümüşün ü çok hafif güzel duruyo
0 oy
tarafından
1.guzel cnm 
0 oy
tarafından
Benimki de desenliydi bu tarz degistirdim son postuma bak sade daha güzel ama alttaki çok ince gibi
0 oy
(3,521 puan) tarafından
Sade alyans benim çok hoşuma gidiyor kibar duruyor
0 oy
(15,126 puan) tarafından

İkisi de değil sarı altın ve sarı olan takıları sevmiyorum :D

0 oy
(874 puan) tarafından
Benim yüzüğüm asagidakinden ve çok kullanışlı ben hiç cikarmam elimden ve çoksa kibar hoş duruyir bence 
0 oy
(15,132 puan) tarafından
İlki benim alyansın sarısı canım kullanışlı ama ikinciye de bayılıyorum 
0 oy
(16,320 puan) tarafından
Benim alyansim ikincisi canım çok şık 
0 oy
(439 puan) tarafından
Ilk bence benimde alyansim bu model :D
0 oy
(1,404 puan) tarafından
İkinciyi kullanıyorum çok kibar duruyor bence ve hafifte rahatsızlık vermiyor 
0 oy
(169 puan) tarafından
Klasik düz alyans kesinlikle:)
0 oy
(419 puan) tarafından

image

en kullanışlı alyans bu bence denemelisin canım bombeli olanlar bükülüyo zedeleniyo parmağını kesiyor bu alyans düz rahatsız etmiyor ve çok şık duruyor 
0 oy
(976 puan) tarafından

image

benimkide böyle normalde taşlı felan sevmezdim ama bunu çok beğendim bozdurmayi felan düşünmüyorum inşallah bı aksilik olmazsa eşimde taşsız gümüş olanını kullanıyor . 
0 oy
tarafından
Ikinci benimkinden çok beğeniyorum diye almıştı esim ılkini bozdurmuştuk 

İlgili sorular

+1 oy
41 cevap 1,332 göst.
6 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Sevmm (3,224 puan) tarafından soruldu
0 oy
46 cevap 1,169 göst.
17 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde Zeynep2308 (51 puan) tarafından soruldu
0 oy
47 cevap 2,290 göst.
30 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 302 göst.
12 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Atlaskalbim (9,702 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,340 soru

24,667,968 cevap

367,100 kullanıcı

...