0 oy
585 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından

Hanımlar felaket bir ağrıyla uyandım.   Sadece üst baldırlarımda yuruyemiyorum dokunamiyorum felaket ağrı sızı var sadece bu bölgede. 2 elin arasındaki bölgede. Dizden yukarı 

 

image

6 Cevaplar

0 oy
(15,132 puan) tarafından
Magnezyum vermedi mi doktor canım 
tarafından
Vitamin ve kan sulandırıcı kullanıyorum
(15,132 puan) tarafından
Doktora gidince söyle magnezyum verir canım
tarafından
Teşekkür ederim cnm
(15,132 puan) tarafından
Rica ederim canım
-Reklam-
0 oy
tarafından
Genelde kas ağrısı için magnezyum veriyorlar
tarafından
Kan sulandırıcı hap ve vitamin kullanıyorum
0 oy
(187,419 puan) tarafından

gecmis olsun bende bel agrisi cekiyom :'(

tarafından
Onu ben yıllardır çekiyorum alıştım.   

Hakiki zeytinyağı varsa beline masaj yapsın eşin bitanem bide masaj yaptıktan sonra sar biraz yaz iyi geliyor
0 oy
tarafından
Ben de magnezyumu aksatiyirdum valla sabah namazinda alt baldirima girdi kramp hala agrisi gecmiyor basamiyorum ne pis bi sanciymis resmen bacagimin sekli degisti :D
0 oy
tarafından
Kramp gırmıs olabilir canim 
tarafından
Gecmıs olsun kuzum ❤️
tarafından
Teşekkür ederim cnm ❤️.  Bu arada muhteşem çıkmışsın.  Yazacaktım o ara eşim aradı kaldı
tarafından
Oy canım tesekkur ederım ❤️❤️
tarafından
❤️❤️❤️❤️❤️
tarafından
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
0 oy
tarafından
Hamilelikten dolayi kramp giriyo sade madensuyu iyi geliyo
tarafından
Deneyim cnm teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 196 göst.
0 oy
3 cevap 222 göst.
28 Ekim 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 108 göst.
11 Ağustos 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 1bebe1anne (281 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 189 göst.
13 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Hillll (606 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,225 soru

24,666,450 cevap

367,010 kullanıcı

...