Ilk 3 ay kesinlikle tommee tippee asiri memnunum ve gaz sıkıntısı yasamadik sonra ki ay avent aldim ben emzik uclarimi dolap uygulamasindan yada gardiropdan aliyorim acilmamis oluyor hep etiketleri ben açıyorum ama iyice araman gerekir
1,512,745 soru
24,673,303 cevap
367,390 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın