İkisini de kullanmıyorum
Bitane ketıl var emekli o bana yetiyo çaydanlık da olmayınca çayın tadını alamıyorum ben
İhtiyaç değil olmasa da olur çaydanlık var en kötü
1,512,520 soru
24,670,290 cevap
367,215 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın