Cevizli kek yapayım dedim un azdı buğday nişastası koydum üstü yandı içi ham kalmış pişmemiş ziyan oldu uf ..
Gecmis olsun nasip.degilmis uzulme
1,512,734 soru
24,673,046 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın