0 oy
2,600 göst.
Diğer kategorisinde (579 puan) tarafından
Benim kızım geceleri uyumuyor sabah ölü gibi oluyorum kıza zor yetişiyorum yemeğini filan aksatmam ama bazen temizlik yapamadığım oluyor dün bunun yüzünden kavga ettik ben ilgisizliğinden yakınım oyun oynuyor saatlerce elin kızlarıyla konuşuyorsun oturup benimle konuşmuyorsun dedim. Sen benim dediklerimi yapmıyorsun dedi açtı ağzını yumdu gözünü güya ben temizlik yapamadığım için ilgilenmek istemiyormuş benle. Konuşalım dedim konuşmak istemiyorum senle dedi. Bende sinirlendim ben gidiyorum yarın dedim kızımıda alıp. O kız benden habersiz dışarı çıkmayacak dedi akşam gelince biz evde olmayınca görürsün filan dedim gittim valiz hazırlamaya. Ya zaten normalde abimin sözü var haftaya erken giderim en azından uzaklaşırız özler geri dönerim diye düşünmüştüm. Ben valizi hazırlamaya başlayınca babamı aradı gece saat  1.30 babam çalışıyor deyip kapatmaya çalıştım kapatamadım abimi aradı eniştemin numarasını istedi  enişteme gelip alın bunu dedi gecenin bir vakti. Bende annesigili aradım oğlunuz böyle diyor gidiyorum ben haberiniz olsun dedim. Bana bağırdı çağırdı orda babası istedi telefonu süt dökmüş kediye döndü pislik babasıyla konuşurken ama hala bana şeylik taslıyor neyse kapadık. Konuşalım dedim yine konuşmadı bugun mesaj atıyorum yazma diyor. Ablam arıyor babam duyarsa seni orda bırakmaz çocuk oyuncağı mı bu diye. Kafayı yemek üzereyim. Ben onu çok severek evlendim annem istemedi ailemi karşıma aldım çok zoruma gidiyor daha hiç uyumadım. Napayım lütfen bir akıl verin. Büyük ablam boşandı geldi 2 çocuğuyla tamam babam gül gibi baktı beni de bu durumda bırakmaz ama sonuçta gitsem bile rahat edemeyeceğim. Konuşup halledemiyorum da çok kötüyüm :(

24 Cevaplar

0 oy
(6,492 puan) tarafından
Bak cnm evlilik 2 kelime üzerine inşaa etmeyin bitti gitti olmaz sabır her yaraya merhem ilaçtır sen gidersen eşin arkandan ahlar vahlar etmez elin kızı gelir sana daha iyiaini buluruz der orada aklını çalar  olan sana olur  bir konuşmaz iki konuşmaz 3 de elbet konuşur  benim oğlanda gecelerş çok sık kalkar  gündüzleri uyuduğu an her işi yapar akşama gülerek kapıyı açarım yorgunmuyum eve atama ne yaprsın yuvam orası ayakta tutmak lazım
(579 puan) tarafından
Haklısın canım hayırlısı olsun inşallah
-Reklam-
0 oy
tarafından
Böyle basit konular için evden gidicem muhabettini yapmayın artık ya..o ev sizin eviniz..gidecekse o gitsin...alışkanlık haline.getirmeyin bunu....benim babamla annem.cok kötü.tartisirlardi..yine aynı yatağa girerlerdi..ama.kus.kalirlardi..en fazla odalarına.giderdi..bende.oyle.gordum..bana biras garip geliyo..kimsenin evliligi dört dörtlük değil...

      Ve.ne.olursa olsun sıkıntılarınızı ailenize arayıp söylemeniz  yanlış ...ikinizin arasında bisiy niye paylasiyosunuz..sonrasında barisirsiiniz ailenize laf vermiş olacaksınız birde gece gece ariyosunuz yani.....

      
(579 puan) tarafından
O aradı ben aramadım engel olmak istedim olamadım. Bende öyle gördüm ama konuşmak istedikçe itildim ben gidicektim abimin sözü için az özleriz geri gelirim diye düşündüm
0 oy
(265 puan) tarafından
Sen sevmissin ama karsindki kisi  sevmiyor. Seven  insan boyle yapmaz.Benim de evi supurmeigim çok zaman oluyor  eşim kalkıp kendi süpürüyor.Yani hic tanımadan mi evlendim çabuk mu evlendim bilmiyorum ama ne gevşeklik ve ergenlik bundaki.Oyun oyuncak daha büyümemesi ben evde asla oynatmama kırmızı cizgim.Iki seçeneğin var ya ayrılcan ya r umursamayacaksin.Boylesi surunmez bile elin alım ne demek haklı gibi ışte çıkıyor böyle erkeklik yaptıklarını inanıyor.Ben olsam sevilmedigim yerde duramam.Hayat çok kısa cunku
(579 puan) tarafından
Canım sevgiliydik biz ben istemedim o çok istedi 1 sene uğraştı ailemi ikna etmek için nişanlanmadan bende sevdim ama çok seviyordu ben onu 100 seviyorsam o 1000 seviyordu.
(265 puan) tarafından
Valla ne duyum o zaman inşAllah bulduğunun nankör olmaz ama oyunda uzaklastir n büyük önerim bu.Uzaklasmaacaksa sen ona uzak davran kıymetini kendin gelirle o belirlensin o yanmasın evi temiz istiyorsa hizmetci tutsun o kadar şey ediyorsa
(579 puan) tarafından
Inşallah o oyun için elimden geleni yapıcam inşallah
0 oy
(2,386 puan) tarafından
Hala neden konuşalım diye diretiyosunuzki bırakın ne hali varsa görsün. Ne demek gecenin bi yarısı benim ailemi rahatsız etmek. Hiç ilgilenmem ben olsam
(579 puan) tarafından
Sevince küs kalmak istemiyorum ben bide yalnızım

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 825 göst.
29 Ağustos 2023 Aile & Aşk kategorisinde Pink26 (351 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 1,408 göst.
15 Şubat 2022 Aile & Aşk kategorisinde Mervees (163 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 1,170 göst.
22 Ekim 2021 Aile & Aşk kategorisinde Yine ben (4 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 972 göst.
14 Nisan 2021 Aile & Aşk kategorisinde Habis57 (2,350 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,178 soru

24,665,965 cevap

366,976 kullanıcı

...