0 oy
186 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Bugün çektirişimin 4.günü ama ben her sabah uyandığımda diş etlerim şişmiş oluyor ama gündüz şişmiyor sizce bu iyileşmediği anlamına mı gelir

3 Cevaplar

+1 oy
(39,699 puan) tarafından
Gece her yer şişer. Ödem oluyor sonra hareket ettikçe gündüz ödem gider
tarafından
Hmm anladım çok teşekkür ederim cevabınız için içim rahatladı biraz
-Reklam-
+1 oy
(2,263 puan) tarafından
Gece dişin baskı yaptığından eti şişiyor olabilir
tarafından
Hmm anladım teşekkür ederim
0 oy
tarafından
Dikiş atıldı mı bende çektircem de korkuyorum
tarafından
Dikiş atıldı evet sizin hangi dişiniz bu arada korkacak hiçbir şey yok

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 271 göst.
16 Mayıs 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Eliff annesi (13 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 141 göst.
16 Mayıs 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Eliff annesi (13 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 146 göst.
3 Ocak 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
+2 oy
6 cevap 305 göst.
19 Ağustos 2025 Aile & Aşk kategorisinde mehal (1,351 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...