0 oy
349 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar soru başlıkta. ..

8 Cevaplar

0 oy
(3 puan) tarafından

Hatay antakya merkez <3 

tarafından
Yaaa ben de merkezdeyim cnm...sumerlerde oturuyorum :)) bekerim cnm herzaman. .:)))
(3 puan) tarafından
Bende koprude oturyrm cnm gel buyur bnde beklrm palladiumun karsisndym ;)
tarafından
Yaaaa yakinmis bana ..cnm inşallah agirlasmadan önce ugarrim cnm bir gün. .:)))
-Reklam-
0 oy
(6,364 puan) tarafından
Ben hatay payasta oturuyorum canim
tarafından
1 saat falan var aramızda cnm bene merkezde oturuyorum :))) beklerim cnm her zman..:))
(6,364 puan) tarafından
Kiz burdan hatay herkes 2 saat falan diyo:D adana daha yakn diyolar bende beklerm.canm
tarafından
Vaka cnm özel arabayla 1 saat sürer bence..gelmiştim cok defa ama uzun zman önce...install cnm bende beklerim burdan msj atabilirsin. .merkezdeyim zaten :)))))
0 oy
tarafından

Ben hatayliyim ama mersinde yasiyorum :)

tarafından
Yakin yine yaa..3 saat arabayla :))) neresinden cnm....Ben merkezdeyim. .:))
tarafından
Antakya merkezdeniz bizde :)
tarafından
Aa ne güzel ya...orayami evlisin cnm..:)) ben sumerlerde oturuyorum suan:)))
tarafından
Yok kiz memleket oraso mersinde oturuyorym ben erdemlide :)
tarafından
Anladım cnm hayırlısı olsun :))))
0 oy
tarafından

Bizzat yemek yemek için gelebilirim :D

tarafından
ben beklerim gel kuşum:))
tarafından
Gel cnm buranin mutfagi harika. .mezeleri falan..beklerim cnm bende çok sevinirim :)))
0 oy
(58 puan) tarafından
Hataydayim canım 
tarafından
Neresinde cnm ..Ben merkezdeyim :)))
0 oy
tarafından
Hatay iskenderun doğumluyum fakat memleketimden kilometrelerce uzaktayım keşke hep orda kalsaydım 
tarafından
Ayy bende htay merkezdeyim cnm ..Çok sıcak ama işte buraları sorma yaa :)))
tarafından
Inan raziyim eriyip bitmeye :D o kadar özlüyorum ki sarımazı yı beleni amik ovasını atatürk parkını akşam sahilde oturup kibrisin ışıklarını izlemeyi falan aayy çok duygulandım kokusu geldi burnuma buram buram :)
tarafından
Aynen cnm yaa çok güzel buralar. .Ben doğma büyüme buradayım işte. .:)) merkezde oturuyorum bende..:))
tarafından
Kıymetini bil valla yerinde olmayı çok isterdim :D kader bizi ta buralara sürükleyip attı ordan oraya ordan oraya belki bir gün bende memleketime geri dönerim:)
tarafından
İnşallah cnm benim hayırlısı olsun senin için. .haYat acımasız malesef. .sebebini bilmiyorum ama böyle malesef cnm...:)))
0 oy
tarafından

ben hataylıyım canım hatayda yaşıyorum:) 

tarafından
Neresinde cnm ..Ben merkezde oturuyorum. .:))
0 oy
(22 puan) tarafından
Hatay ANTAKYA 
tarafından
Aaa bende cnm merkezdeyim. .:)))

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 63 göst.
31 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Sirac_23 (1,122 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 175 göst.
6 Şubat 2023 Diğer kategorisinde ✨⭐Nisamm✨⭐ (2,590 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 448 göst.
9 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Minik1mucize_ (383 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 128 göst.
7 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Bbttnnmm (319 puan) tarafından soruldu

385,429 soru

11,525,382 cevap

35,193 kullanıcı

...