Nişanım geldi 2 veya 3 gun sonra gece agrim basladi sabah gittik hastaneye aksam 9.16 gibi doğdu
Kız benim 41. Haftada sabahsı suniye gidecekken gecesi nişanım geldi geldiği gibi bel ağrısı vurdu derken 2 saat evde yürüdüm sonra hastaneye gittik 3 cm açılma vardı 2 serum suni yedim toplam da 15 saat sonra 3 ıkınmada doğdu Allaha şükür ama benim nişan geldiği gibi doğum başladı
İlkinde sancısız susuz nişansız haftam dolduğu için yatışım yapıldı İkincisinde ağrı ile başladı nişan su gelmedi hastanede açtılar su kesesini
Sabahtan hafif belime ağrılar girdi ama bu bilmiyodum hamilelik sancısı olduğunu aksama kadar öyle hafiften vuruyordu belime sonra gittikçe ağrın arttı görümce me sordum belim ağrıyo die o da doğumun başlıyo olabilir dedi. Bizde hastaneye gittim alttan baktılar 2 cm acilmam olmuştu. Doktor bni eve gönderdi dedi acın daha az acidan bağırınca gel dedi daha bu neyki falan dedi bnde eve gittim gece 4 e kadar evde acımı çektim artık eşimle odamı ayırıp Bn başka odaya geçtim ve orda bağırdım iyice acımı çektim ondan sonra dayanilmiycak hale geldim eşimi uyandırıp artık gidelim hastaneye dayanamıyorum dedim ve gider gitmez hemen doğuma aldılar ve 1 saate doğurdum oglumu
1,512,173 soru
24,665,876 cevap
366,973 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın