Ben böyle yapmıştım cnm yuvarlak değil ama
Ben bunları yapmıştım canım çilekli olanı normal klasik yanlarını çikolata eritip şekil verip süsledim diğer ikisi şeker hamuruyla
1,512,508 soru
24,670,086 cevap
367,208 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın