+1 oy
1,629 göst.
Diğer kategorisinde (64,961 puan) tarafından

☺️☺️☺️☺️

image

22 Cevaplar

+1 oy
(187,419 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Ahahhahahahahahaha bu hanginizin kocasi soyleyin kizlar
(64,961 puan) tarafından
benimkine gonderdim nerden buluyon bunlari dedi ☺️
(187,419 puan) tarafından
ahahahahahaah
-Reklam-
+3 oy
(11,263 puan) tarafından
Ahahahahaha güldüm valla vu stresin icinde
(64,961 puan) tarafından
ne stresin var canim
(11,263 puan) tarafından
Postuma gel hele
+2 oy
(305 puan) tarafından
Puhaaha cok iyiydi:))
(64,961 puan) tarafından
dimi ☺️☺️☺️
+2 oy
(2,824 puan) tarafından

Hahahahaa dün görmüştüm bunu :Dama biz severek evlendik 

(64,961 puan) tarafından
seven insanlarda sonradan pisman olabiliyo Allah herkesin yuvasina huzur mutluluk versin ☺️
(2,824 puan) tarafından
Tabiki allahım pişmanlık vermesin inşallah amin amin insallah
+1 oy
tarafından
Benim ki de boyumun 155 oldugunu soyledigimde sen harbiden o kadar kisa miydin en az 160 diye tahmin ediyordum peki sen beni nasil bu tuzaga düsürdün dedi :)) tabi ki sakalasmaydi yoksa goruyordu minik bir patates oldugumu :D
(64,961 puan) tarafından
gozumde canlandin ☺️☺️ esin cok uzun mu
tarafından
Aşirı degil 1.80 ben minnos kaliyorum yaninda :)
+1 oy
(3,060 puan) tarafından
Hahaha :))) bekarlara da evlenmeyin oturun oturduğunuz yerde diyorlar 
(64,961 puan) tarafından
☺️☺️☺️☺️ isteme olacağı zamanda iyi dusundunu yakma basini☺️
(3,060 puan) tarafından
Hahaha :) aynn
0 oy
(223 puan) tarafından
Sjsjsjsjsj vala komikti begendim
(64,961 puan) tarafından
bende begendim ☺️
0 oy
tarafından
Hahahhaha komikmiş valla benimkide böyle mi der acaba 
(64,961 puan) tarafından
akim yapalim herkes esine göndersin cevaplari ne olacak diye☺️☺️☺️
tarafından
Yanımda sordum kendim gördüm tanıştık ya dedi ☺️ ayrı memleket olunca bizim ordan kimse tanımıyordu kocam beyi
(64,961 puan) tarafından
bende gonderdim nerden buluyon bunlari yazdi☺️
0 oy
(15,102 puan) tarafından
Puuyhahahahhhh
(64,961 puan) tarafından
kiz seni görünce de eltinin kizi geliyo aklima iyi demi
(15,102 puan) tarafından
Canımsın hâlâ çok huysuz hep ağlıyo doktoro götürdüler kemikleri ağrıyodur demiş doktor zamanla normale döner inşaallah
Abisi o kadar kıskançki dünde çatal atmış bebeğin anlı çizilmilti
Eşim diyor ki hanım hit Dila nın bavulunu topka al getir biz bakalım
(64,961 puan) tarafından
kiyamam ya bence abiyi bir doktora gotursunler kiskanclik normalde bu kadari fazla
0 oy
(1,056 puan) tarafından
Cok güldüm kiz
(64,961 puan) tarafından
komik ama ☺️☺️☺️
0 oy
(2,319 puan) tarafından

Ahajhahay ikboş ya :D

(64,961 puan) tarafından
sibosum ♥️♥️♥️
0 oy
(34,545 puan) tarafından

Hahahahahytt çok iyi

(64,961 puan) tarafından
nenefim neydirsen ♥️
(34,545 puan) tarafından
Neydim ya amannn hayata devam sen neydiyon
(64,961 puan) tarafından
elosu uyuttum.bende dalsin diye bekliyorum canim
(34,545 puan) tarafından
Dalar insAllah minnos
0 oy
tarafından
Hahaha süper ya :D
(64,961 puan) tarafından
,☺️☺️☺️☺️
0 oy
(15,126 puan) tarafından

Anaaaa feci olmus be bu:D

(64,961 puan) tarafından
naber hamis ☺️
(15,126 puan) tarafından
Midem cok kötü :(( ağrılarım gecmisti bikaç gündür yine basladı:/
0 oy
(5,570 puan) tarafından

Hahahahahahahha :D:D

(64,961 puan) tarafından
☺️☺️☺️☺️
0 oy
(2,319 puan) tarafından

Ahanda attım bunu valla,

image

gececi eşim bende atıp sordum ama doğru diyor o beni buldu peşimden koştu ☺️☺️
(64,961 puan) tarafından
o zaman sana sormak lazim ☺️☺️ bende gonderdim nerden buluyon bunlari dedi ☺️
(2,319 puan) tarafından
Valla kocam buldu beni ikboş bi laflar yapıyordu ağzı Allahım ne güzel yaratmış seni ne güzel gözlerin var bilmem neler ☺️☺️❤️ huysuz fln ama çok seviyorum ya ☺️☺️
(64,961 puan) tarafından
onu da mesleginin stresine ver canim.benim.Allah.daim.etsin insallah
(2,319 puan) tarafından
Amin inşallah canım Allah razı olsun ❤️☺️
0 oy
(569 puan) tarafından

Kurban olsun hepsi eşlerine nankörler:D

(64,961 puan) tarafından
o kadar☺️☺️☺️
0 oy
(3,701 puan) tarafından
Bizimkine de kendi teyzesi tavsiye etti
(64,961 puan) tarafından
seviyo mu bari hala teyzesini ☺️
(3,701 puan) tarafından
En çok sevdiği teyzesi odur şukur gayet iyiyiz herseferinde de dile getirir Allah razı olsun senden diye
0 oy
tarafından

Adam fena laf sokmuş ikboşş :D

(64,961 puan) tarafından
he valla kiz ☺️
0 oy
(49,836 puan) tarafından

Ahahahayttt güzeldi bu:D

(64,961 puan) tarafından
☺️☺️☺️☺️

İlgili sorular

+1 oy
6 cevap 313 göst.
0 oy
6 cevap 592 göst.
0 oy
4 cevap 516 göst.
25 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Sedadz (1,209 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 602 göst.
6 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde SakuraCicegi (1,916 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,026 kullanıcı

...