Eşim kız bebek ismini bana bıraktı erkek olsaydı kendi koyacaktı. Gülsüm kayınvalidemin adı tusem (rüyamda rahmetli babam kızın olacak ismini tusem koy dedi)
Çok güzel bı düşünce ismiyle yaşasın
1,512,149 soru
24,665,531 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın