0 oy
355 göst.
Diğer kategorisinde (1,169 puan) tarafından

Dün öğlen hastaneden çıktık çok şükür. İkinci kan testi de temiz çıkmış. Ama kan alana kadar her yeri morardı kızçemin ya çok ağladı. Artık kapıdan hemşire girer girmez bana sarılıp ağlıyordu. Ne zormuş allahım bidaha göstermesin.

image

image


6 Cevaplar

0 oy
tarafından
Oyyyyy maşallah subhanallah kuzuya çok geçmiş olsun canım 
(1,169 puan) tarafından
Sağolasın canım
-Reklam-
0 oy
(457 puan) tarafından

Çok geçmiş olsun 

(1,169 puan) tarafından
Sağolasın canım
0 oy
tarafından
Geçmiş olsun canım 
0 oy
(4,675 puan) tarafından
Gecmis olsun birdahada gelmesin ins hastalik. Rabbm yavrularimiz8 korusun ins. 
0 oy
(1,803 puan) tarafından

Çok gecmis olsun rabbim.korusun hepimizinn evlatlarini inşallah <3

0 oy
(429 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun kızıma Rabbim yasatmssin tekrar

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 826 göst.
4 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Mslcns (6,390 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 547 göst.
21 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Kurabiyelerinannesi (2,719 puan) tarafından soruldu
+2 oy
14 cevap 489 göst.
0 oy
4 cevap 402 göst.

Kategoriler


1,512,518 soru

24,670,252 cevap

367,213 kullanıcı

...