0 oy
243 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (3,799 puan) tarafından

Bugün hastaneye gitmisler ablam lar abimler. Doktor babama dememiş ama ablamlara durumunun çok riskli olduğunu demiş.  Ameliyat olursa masada kalabilirmis. Akciğer kanseriymis kan kusuyormus. Su an da hiçbir tedavi yolu yokmuş.  Allah rızası için cumaya kadar yasin topluyorum okuyabilirseniz cok sevinirim. Elimden duadan başka bisey gelmiyo cok üzgünüm.  Allah kimseye yasatmasin bu acıyı :( 

3 Cevaplar

0 oy
(2,707 puan) tarafından
Geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah canım
-Reklam-
0 oy
tarafından

Geçmiş olsun Rabbim şifa versin  :'(

0 oy
(594 puan) tarafından
çok geçmiş olsun rabbim şifa versin inşallah tez zamanda müsait deilim yoksa okurdum 

İlgili sorular

0 oy
25 cevap 1,121 göst.
29 Ocak 2020 Aile & Aşk kategorisinde Aygün24 (1,346 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 431 göst.
0 oy
3 cevap 260 göst.
29 Ocak 2024 Güzellik-Bakım kategorisinde Melek06 (867 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 213 göst.
23 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,301 soru

24,667,429 cevap

367,065 kullanıcı

...