Kızlar arkadaşımın bugün nikahı vardı resim atmış oturup hüngür hüngür ağladım resimlere bakıp sonrada manyak mıyım ben niye ağlıyorum diye kendimi sorguluyorum hahaha delirmemişimdir heralde dimi
Oda biseymi ben kocam ise gidiyo diye ağlıyodum yada akşam geldiğinde yüzüne bakıp ben seni çok seviyorum diyip ağlamaya başlıyodum en büyük dengesizlik bendeymiş
Lohusalık sendorumuna giremedim ben
1,512,233 soru
24,666,632 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın