12karakter
Deprem yazınca aklıma geldi kız bir kaç ay önce müthiş bir deprem olmuştu sabah saat 5 civarıydı eşimi uyandırdım korkudan kalk diye o uyanana kadar deprem bitmişti uyanınca da kurduğu cümle şu (" Hani sallanmıyoruz") Gülsem mi ağlasam mı bilememiştim
Saçma ))....
İkimiz de hepsinde uyanırız sadece telefon sesin de asla
1,512,417 soru
24,668,806 cevap
367,148 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın