İki hafta önce a101 e gittim bu ikisini alacaktım kaynım da alma iki hafta sonra teki 11 liraya düşecek dedi bu arada 22 lira yada 23 liraydı dün akşam getirdi bu sabah makina çalıştırdım şimdi astım mükemmel kokuyor kırmızıyı denedim müthiş bu gün her ikisinden de birer tane Alacam :)
Bingo manolya bahçesi muhteşem bir koku. Aylarca kokusu gitmiyor. Şüphesiz bence 1 numara . Vala marketlerde 21. 90 olmuş ya
1,512,749 soru
24,673,344 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın