Bende 14 şubat hediyesi aldım . Kocam uzaklardaysa
Eltim almiyacak diyye bisey yok
" />
Burdan gelecekteki eltime sesleniyoruuum : Ilerde bizde boyle olmazsak sacini basini yolarim senin...
1,512,231 soru
24,666,629 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın