Varsa resimli olsun sohbet amaçlı benim salonum var
Yatagimi cok seviyorum ya hele bir de butun yorgunluktan sonra bebeyide uyutum ayaklarimi uzatip rahatca yatabiliyorum ya
Hiç bi yerini sevmiyorum
1,512,621 soru
24,671,375 cevap
367,279 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın